I 2011 lanserte vi den aller første kolleksjonen med ullprodukter til baby og barn med et unikt design og litt tykkere og silkemyk ullkvalitet. Produktene skulle fungere som ullundertøy, men også ha en hensikt om å dekke det neste laget for samtidig se fin ut.
Et 2-i-1 konsept
Drømmen var å komme på Gaselle lister, bli en bedrift med mange ansatte & en dag bli en ettertraktet merkevare i ullsegmentet. Denne høsten feirer vi 10 år og vi kan med stor stolthet si at alle våre drømmer er oppfylt og allerede nye mål og ambisjoner om Wholesale og internasjonal satsning er på plakaten. Men denne høsten skal vi sammen med våre lojale og fremtidige kunder og alle vi kan virkelig feire at vi:
- Er 10 år!
- Har omsatt for nærmere 200 millioner.
- Solgt over 75 000 ullproodukter.
- Har over 40 ansatte i Norge.
- Designer & produserer ull til alle i familien til Hverdag & Sport!
- Ikke lenger er en Grûnder bedrift, men kan kalle oss en sterk, norsk merkevare i ullsegmentet!
Jubileumskolleksjon: HOPE!
Årets AW21 kolleksjon har fått navnet HOPE! Dette fordi vi viser at det er mulig for kvinnelige gründere å ta det store steget med å starte for seg selv, leve av drømmen og feire 10 år med stor suksess! HOPE! fordi vi ser lys i Korona- tunellen som lenge har preget oss alle! Viruset vil trolig aldri forsvinne, men håpet om å kontrollere det og leve med det er i år her! HOPE! inkluderer ullklær designet til hverdag & sport og til alle i familien. Årets kolleksjon består av mange glade farger, flere ulike ullkvaliteter, snitt og detaljer. En kolleksjon designet til en aktiv livsstil i bærekraftige materialer med et håp om lang leve tid!