Meny
Meny

Reklamasjon

Her kan du lese om våre reklamasjonsvilkår.

Reklamasjon

Alle reklamasjoner henvises til WoolLands kundeservice uavhengig hvilken butikk varen er kjøpt. Straks etter at varen er mottatt bør den undersøkes for eventuelle feil, herunder skader, eller mangler og at leveranse er i samsvar med ordrebekreftelsen. Melding om feil og mangler må sendes til oss på post@woolland.no med en nøyaktig beskrivelse av feilen og med bilder. Du vil få svar på din henvendelse i løpet av noen få virkedager.

Vi vil gjøre oppmerksom på at skader som skyldes bruksslitasje ikke er en produksjonsfeil og noe vi står ansvarlig for. Hull på tøy bør oppdages før bruk da det er vanskelig for oss å vite hvordan plagget er vasket og brukt. Oppstår det hull i sømmer er det vårt ansvar til å reparere eller gi ett nytt produkt.

Nupping på tøy gir dessverre ikke en reklamasjonsrett da dette ikke er vanlig i klesbransjen. All ull kan nuppe i kontakt med andre materialer. Ull krever derfor litt pleie og nupper kan fjernes med en nuppebørste/maskin eller en nuppekam. Det er heldigvis ikke vanlig at ullen vår nupper.

Reparasjon

Vi har rett til å reparere varen kontra gi ny så lenge varen kan la seg repareres pent. Vennligst vask plagget før det skal sendes inn dersom det skal sys. Du vil få tilsendt en ferdig frankert returlapp på mail fra oss.

Feilsending

Hvis du har mottatt en annen vare enn det som står på din ordrebekreftelse ta kontakt med oss så snart som mulig slik at vi får sendt deg riktig plagg som bestilt.

Send oss en mail!